Saatmispoliitika

Esitades tellimuse meie saidi kaudu ettevõtte nime “AWSEO” all, nõustute järgmiste tingimustega. Pakume need tagamaks, et mõlemad pooled on sellest vastastikuse kaitse lepingust teadlikud ja aktsepteerivad seda, ning seada meie teenusele ootused.

1 Üldine

Püüame säilitada täpset laoseisu, olenevalt laoseisust, kuid aeg-ajalt võib laoseisus esineda erinevusi ja me ei pruugi olla võimelised kõiki tooteid ostmise ajal laos hoidma. Sel juhul võtame teiega ühendust, et arutada, kas soovite oodata, kuni laost otsa saanud kaup on laost laetud või eelistate voucherit saada.

2. Saatekulud

Saatekulu arvutatakse kassas, võttes aluseks tellimuses olevate kaupade kaalu, mõõtmete ja eelkõige sihtkoha. Saatekulu tasumine toimub ostu sooritamisel. See hind on teie tellimuse lõplik hind koos saatmiskuludega
.

3. Tagasimaksmine

Tagastamispoliitika leiate lehelt Tagastus- ja tagasimaksepoliitika, mille leiate selle lehe allservast.

4. Tarnetingimused

Välismaale tarnitavad tellimused võtavad tavaliselt aega 4. See periood võib aga erandlikult olla pikem (kuni kakskümmend päeva). See sõltub suuresti teie valitud tarnetüübist ja teie tellimuses olevate kaupadega seotud vedajast.

Tarneajad

Tellimused töödeldakse tavaliselt 2 tööpäeva jooksul pärast makse sooritamist. Tarneaadressi muutmiseks lubame 24 tundi.

Meie meeskonnad võtavad teie kaupade ladustamiskohtadega ühendust tavapärastel tööaegadel esmaspäevast reedeni, välja arvatud riiklikel pühadel, kui me ei aktiveeri tarnimist hoiukohtadega.

Kui esitate meie saidil tellimuse ettevõtte nime “AWSEO” all, on maksimaalne tarneaeg 5 tööpäeva. Tellimused saadetakse sageli 5 tööpäeva jooksul. Selle kiire perioodi jooksul võib kohaletoimetamine aga kesta kuni 2-4 nädalat.

Oluline on märkida erinevust saatmise ja saatmise vahel. Kohaletoimetamine tähendab kauba transporti sihtaadressile. Saatmine seevastu tähendab tellimuses olevate esemete saatmist.

Seetõttu võib tarneaeg erandkorras olla kuni 5 nädalat (2 tööpäeva tellimuse töötlemisel, 5 tööpäeva saatmisel ja 4 nädalat kohaletoimetamisel).

Need on erandlikud tööajad, kuid meie sait, mis kuulub ettevõtte AWSEO alla, soovib teid sellest teavitada, et vältida ebamugavusi. Pärast seda kõike, kui see tarneaeg on möödas, mis on 5 nädalat, tahame, et jääksite rahule.

Selleks pakume Sulle lahendusi nagu tellimuse tagastamine meie kulul või esialgsest tellimuse summast suurema väärtusega kinkekaardi väljastamine. Seda ei juhtu peaaegu kunagi, kuid meie AWSEO sait on oma edu ohver ja eelistame selliseid olukordi ennetada ja teile teada anda, milline on meie poliitika klienditeeninduse osas.

Seega, kui saite tellimuse kinnitusmeili 5 nädalat tagasi või rohkem, vastake kas tellimuse kinnitusmeilile või kirjutage meile aadressil contactwebstore@proton.me.

Selleks, et saaksime teie meili võimalikult kiiresti töödelda, soovitame teil oma meilile lisada järgmised andmed:

– Teie tellimuse number

– Tellimuse esitamisel kasutatud e-posti aadress

– Eesnimi

– Eesnimi

– tellimuse sisu (kasvõi ligikaudne)

– Tellimuse kuupäev

Kui saadate meile meili aadressil contactwebstore@proton.me, soovitame teil lisada oma meili teemareale ka „Tarneaeg – teie tellimuse number”.

Näide: “Tarneaeg – 125698”.

Meie klienditeenindusmeeskond ettevõtte “AWSEO” all vastab teie meilile 24 töötunni jooksul, et teie olukorda lahendada.

4.4 Tarneaadressi muutmine
Tarneaadressi muutmise taotluste korral saame aadressi igal ajal enne tellimuse väljastamist muuta.

4.5 P.O. Box Delivery
Meie sait, mis tegutseb ettevõtte AWSEO all, tarnib postiteenuseid kasutades ainult postkasti aadressidele. Me ei saa praegu
nendesse kohtadesse kulleriteenust pakkuda.

4.6 Saatmine sõjaväeaadressidele
Saame saata sõjaväeaadressidele USPSi kaudu. Kuid me ei saa seda teenust kulleri kaudu pakkuda.

4.7 Laost otsas olevad tooted
Kui toode on laost otsas, võtame Teiega ühendust, et arutada, kas soovite oodata otsa lõppenud toote täitumist või eelistate voucherit. Selle vautšeri väärtus on suurem kui esialgse tellimuse summa.

4.8 Tarneaja ületamine
Kui tarneaeg on ületanud eeldatavat aega, võtke meiega ühendust aadressil contactwebstore@proton.me, et saaksime teie päringule vastata.

5. Jälgimismärguanded
Kui teie tellimus on lähetatud, saate jälgimislingi, mis võimaldab teil jälgida saadetise edenemist tarneteenuse pakkuja viimaste uuenduste põhjal.

6. Saatmisel kahjustatud pakid
Kui leiate, et teie pakk on saatmise käigus kahjustatud, siis palun võimalusel saadetisest keelduda ja võtta ühendust meie klienditeenindusega. Kui pakk toimetati kohale ilma teie kohalolekuta, võtke ühendust AWSEO klienditeeninduse meeskonnaga aadressil contactwebstore@proton.me.

7. Maksud ja lõivud
7.1. Käibemaks
Käibemaks kehtib juba kauba hinnale, nagu see kuvatakse meie saidil tellimuse esitamisel ettevõtte nime “AWSEO” all.

7.2. Imporditollid ja -maksud
Rahvusvaheliste saadetiste puhul tuleb imporditollimaksud ja -maksud tasuda sihtriiki saabumisel. See on riigiti erinev ja meie veebisaidil ettevõtte nime “AWSEO” all soovitatakse teil enne tellimuse esitamist nendest võimalikest kuludest teadlik olla. Kui keeldute sihtriiki saabumisel tollimaksude ja maksude tasumisest, tagastatakse kaup kliendi kulul ettevõtte “AWSEO” alla meie saidile ning kliendile tagastatakse kauba eest tasutud väärtus, millest on maha arvatud tagastamise postikulud. Algset saatmiskulu ei tagastata.

8. Tühistamine

Kui muudate meelt enne tellimuse saamist meie veebisaidil ettevõtte “AWSEO” all, nõustume tühistamisega igal ajal enne tellimuse väljasaatmist. Kui teie tellimus on juba saadetud, lugege palun meie tagasimaksepoliitikat lehe allosas.

9. Kindlustus

Pakid on kahjude ja kaotsimineku vastu kindlustatud vedaja määratud väärtuses. Kahju loetakse toimunuks, kui postkontor kaotsimineku kinnitab. Postkontoris kinnitatud kohaletoimetamine loetakse kehtivaks. Tegelikult on meie ettevõtte “AWSEO” all tegutsev sait kogenud liiga palju juhtumeid, kus ebaausad kliendid on teatanud, et nende pakki ei toimetatud kohale, et loota ainult kliendi sõnale. Meie firma “AWSEO” all tegutsev sait annab aga endast parima, et Teid rahuldada ja tagastab tellitud tooted omal kulul või pakub Teile kinkekaarti, mille väärtus on suurem kui algne tellimuse summa.

9.1 Toimingud, mida tuleb järgida transportimisel kahjustatud pakendite korral

Teeme raha tagasi või vahetust vastavalt meie tagasimakse- ja tagasimaksepoliitikale
, mille link on lehe allosas.

9.2 Transiidil kaotatud pakkide kord

Juhul, kui postkontor kinnitab transpordil kaotsiminekut, teeb meie AWSEO ettevõttesse kuuluv sait kõik endast oleneva, et teie rahulolu rahuldada ja tagastab teie tellimuses olevad kaubad omal kulul või pakub teile kinkekaarti, mille väärtus on suurem kui esialgse tellimuse summa.

10. Klienditeenindus

Kõigi klienditeeninduse küsimuste korral saatke e-kiri aadressile contactwebstore@proton.me.

Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga