Saatmine ja tellimine
MILLAL MA OMA TELLIMUSE SAAN?
Meie meeskonnal kulub teie tellimuse töötlemiseks, tootmiseks ja (tasuta) toodete saatmiseks maksimaalselt 10-15 tööpäeva. Teeme kõik endast oleneva, et saaksite oma tellimuse võimalikult kiiresti kätte, ilma et see kahjustaks kauba kvaliteeti.
KUIDAS SAAN OMA PAKTI JÄLGIDA?
Tellimuse edenemist saate jälgida, klõpsates lehe allosas linki “Jälgi tellimust”.
KUI PALJU TRANSPORT MAKSAB?
Saadame oma tooteid üle maailma. Minimaalne tellimiskogus puudub ja kõik meie tarned on tasuta (välja arvatud Prantsusmaa ülemeredepartemangud ja -territooriumid).
MINU TELLIMUS ON MITTETÄIELIK
Kui teie tellimus sisaldab mitut toodet, võime need saata eraldi, olenevalt saadaolevatest laovarudest ja tarnelao asukohtadest. Ärge muretsege, teie pakk saabub varsti.
MA EI OLE OMA TELLIMUST KOKKU SAANUD.
Kas postkontoriga on probleeme? Kadunud, purunenud või hävinud pakend?
Meie turvalise kohaletoimetamise abil lahendab vaidlusi teie eest meie sait, mis on osa ettevõttest “AWSEO”. Klientide rahulolu on meie prioriteet. Me ei lükka vastutust vedajale ja jätame teid enda hooleks. Võtame täieliku vastutuse saates Sulle omal kulul koheselt uue paki.
Ärge kartke meiega ühendust võtta e-posti teel aadressil contactwebstore@proton.me: meie meeskond teeb kõik endast oleneva, et teie ootusi täita.