Tagasimaksepoliitika

Meie poliitika on 14 päeva. Kui toote kättesaamisest on möödunud 14 päeva, ei saa me kahjuks pakkuda raha tagasi ega vahetust.

Kui muudate oma meelt nädala sees 24 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist, tagastame teile raha otse.

Töötleme tellimusi ainult 24 tundi pärast nende esitamist, et saaksime parandada klientide tehtud vigu või arvamuste muudatusi. Pärast seda, kui tellimus on juba töödeldud, ei saa me enam tagasimakset teha meelemuutuse tõttu enne, kui toode on saadetud, kätte saadud ja tagastatud märgitud aadressile.

Tagastamise õiguse saamiseks peab toode olema kasutamata ja samas seisukorras kui selle kättesaamisel. See peab olema originaalpakendis, et saaksime selle teie kulul meie poolt antud aadressile tagastada.

Tagastamise puhul kontrollime tellimuse numbri ja/või tellimuse vormistamisel kasutatud andmete alusel, et tegemist on tõepoolest teie tellimusega. See on tõenäoliselt teie e-posti aadress.

Tagastuse kinnitamiseks on kaks võimalust. Kas me kinnitame paki kättesaamist teie esitatud tagastusaadressile või saadate meile skaneeringu või foto, mis tõendab, et pakk on teie esitatud aadressile tagastatud. Esimesel juhul ei tohiks saadetist tootja aadressile saata. Teisel juhul võidakse vastu võtta postikviitung või saateleht.

Võime paluda teil kauba kättesaamiseni oodata ja mitte saata meile tagastustõendit. Raha tagastamise soovi korral võib osutuda vajalikuks pakend üle vaadata. See kontroll tehakse enne tagasimakse töötlemist, kui see on olemas.

Kui saate toote ja väidate, et toode on halvas seisukorras ja soovite raha tagasi saada, kuid te ei soovi saadud tootest fotot saata, siis ilmselgelt palume teil saata toode konkreetsele aadressile, et saaksime tellimuses oleva tootega tutvuda.

Kui olete paki kätte saanud, tehakse raha tagasi alles pärast ülevaatust (või mitte). Pärast ülevaatust saame kindlaks teha, et toode on heas seisukorras. Teavitame teid sellest foto ja/või videoga, sel juhul keeldutakse raha tagastamisest.

See võib tunduda ülemäärase protseduurina. Mõned on aga olnud ebaausad ja varasemate kogemuste põhjal ei saa me nende sõna enam usaldada. Vabandame selle pärast ja soovime, et te teaksite, et anname endast parima, et rahuldada iga tagastus- ja tagasimaksetaotlust.

Iga tagasimakse pealt arvestame igalt tellimuselt maha 2 €. See on mõeldud makseplatvormide ja töötlejate kulude katmiseks.

Raha tagastamise korral, kui oleme tagastatud toote kätte saanud ja üle vaadanud, saadame Teile selle kättesaamise kinnituseks meili. Seejärel teavitame teid ka oma otsusest teie tagasimaksetaotlus rahuldada või tagasi lükata.

Kui teie tagasimaksetaotlus kinnitatakse, töödeldakse seda teatud aja jooksul automaatselt ja krediteeritakse teie krediitkaardile või algsele makseviisile. See ajakava ei ole meie kontrolli all. Teavitame teid kohe, kui raha tagasimakseprotsess meie poolt algab.

Kui tagasimakse hilineb või puudub, kontrollige esmalt oma pangakontot. Alles seejärel võtke ühendust krediitkaardi väljaandjaga. Teie tagasimakse ametlikul postitamisel võib esineda viivitusi.

Seejärel võtke ühendust oma pangaga. Teie tagasimakse ametlikul postitamisel võib esineda viivitusi.

Kui te pole ka pärast neid kahte sammu tagasimakset saanud, saatke meil aadressil contactwebstore@proton.me. Klienditeenindus küsib, kas olete mõlemad sammud täitnud. Kui jah, siis klienditeenindusmeeskond kontrollib andmebaasi.

Meil on kahju, et palume teil neid samme astuda, kuid soovime pöörata teie taotlustele ülimat tähelepanu. Ja me kaotame palju aega, kui taotlusele ei eelne teatud samme. Soovime pöörata võimalikult suurt tähelepanu sissetulevatele päringutele.

Müügikaupade puhul toimub raha tagastamine müügikauba hinnaga, s.o kliendi poolt makstud hinnaga, mitte tavaperioodil kehtiva hinnaga.

Vahetuse korral vahetame toote välja ainult siis, kui see on defektne või kahjustatud. Kui see on nii ja soovite selle sama toote vastu vahetada, saatke meile e-kiri aadressil contactwebstore@proton.me.

Kingituste puhul, kui toode, mida soovite tagastada, saadeti otse teile, saate kinkekrediiti, mis on võrdne tagastatava toote väärtusega. Jällegi
saadame teile kinkekaardi meili teel alles
siis, kui oleme toote kätte saanud.

Kui toode ei olnud ostu sooritamisel kingituseks märgitud või kui kingisaaja valis tootele esmalt järele tulemise ja hiljem Sulle kinkimise, siis saadame kingisaajale raha tagasi ja teavitame, et olete toote tagastanud.

Tagastamise puhul vastutate oma saatmiskulude eest ise. Neid saatmiskulusid ei tagastata ja kui saate raha tagasi, arvatakse tagastamise saatekulud maha.

Olenevalt teie elukohast võib teie vahetatud toote kättesaamiseks kuluv aeg loomulikult erineda.

Kui saadate kaupu väärtusega 30 naela või rohkem, kaaluge saatmisteenuse kasutamist, mis võimaldab teil saadetist jälgida või pakkuda kohaletoimetamiskindlustust. Me ei saa garanteerida, et saame tagastatud toote kätte.

Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga